Back!

24/09/2012 20:23

Najprv by som sa vám všetkým chcela poďakovať že sem chodíte a čítate tieto moje kraviny čo píšem, pozrela som sa na štatistiky a mesačne mám vyše sto ľudí, tak ja neviem či 100 rozdielnych alebo jeden stále sleduje (čož by bolo celkom creepy ale nevermind, som rada že mám fanúšika :)) Tak dúfam že vám to vidrží a poprípade aj nejakých priateľov čo máte tak im ukážete tieto fanfictiony a tak...

Ale hlavný bod tohto "oznamu":
Okey takže... Prepáčte že som nepridávala žiadne nové fanfictiony naposledy ten DGM/Slender na konci augusta. Pokiaľ ide o moju produktivitu tak klesla ale fanfictionov mám vcelku dosť už hotových. Škola je tu takže musím venovať nejaký ten čas aj nej. Bola som chorá a tento víkend bol CON takže som nemala nejak extra čas čokoľvek robiť. Zrejme začnem pridávať nové kapitoly Crimson Sky-Blood Ocean od októbra a so Sun to no Toraburu neviem...  Potom... oh, jasné. Začala som čítať Homestuck takže sa pripravte na Dave x John fanfictiony. Samozrejme bude aj nejaký yullen len mám rozpracované veľmi VEĽMI dlhé kapitolovky takže to nevyzerá tak že to dokončím do konca tohto roka. Chcela by som robiť aj nejaké tie Slayerské pretože ich mám rozrobených mrte. Pracujem však na množstve vecí, doujinshi, manga Eternal Knight (teraz hiatus nakoľko mám toho veľa) a od amrca začne vychádzať moja nová manga "Deadly Sins". Chcela by som spraviť aj Homestuck AU nejaké roztomilé doujinshi takže ak máte nápady na nejaé tak ma kontaktujte (areks.sama@gmail.com) Ak yb ste chceli stalkovať čo sa deje tak môj tumblr som uvádzala na blogu (areks-sama.blog.cz) takže tumblr a blog aby ste vedeli prečo nepíšem. Um... čo ešte... Nebudem pridávať pravidelne, teda zrejme nebudem ale pokúsim sa. Z mojej strany je to asi všetko takže ahoj a tešim sa na vás! :) (v tejto chvíli som po fyzickej aj duševnej stránke zničená, predpoveď znie depresia s vysokým rizikom psychického či fyzického skolabovania, som vyčerpaná po CONe takže sa zotavujem množstvom cukru a nejakými fanfictionmi takže neviem ako sa mi bude dariť ďalej ale zrejme od toho októbra budem aktívna)

—————

Back