D.Gray-man ft. Slayers: Crimcon Sky & Bloody Ocean - chapter 6 part 2

05/10/2012 18:15
Čo bolo predtým...
Mladá mazoku Liossa sa po 12 rokoch konečne vrátila do svojho domovského sveta. Čo všetko sa zmenilo počas doby jej neprítomnosti? Jej "milovaný" bratranec jej dohodil prácu, z ktorej nebola zrovna nadšená. Ukazuje sa, že je to dôležitá vec týkajúca sa jej osoby. N
epriateľ sa objavuje na scéne. Smrteľný súboj však prežila a dostala schopnosti, ktoré má len boh... Pod podmienkou, že sa vzdá rodiny a túto moc nesmie používať dlhú dobu. Aj napriek rozkazom zostáva živý aj nepriateľ. Stretne sa s ním ešte? Všetko sa točí okolo Temného rádu a tajomného čísla 14...
 
Takže som konečne späť! Po troch mesiacoch! Wooh! Okay koniec osláv. V tejto chvíli by som sa hlavne chcela ospravedlniť že som nič nerobila ale 1. boli prázdniny a za druhé, mám autorský blok, nenapíšem jediný poriadny fanfiction a tie čo píšem... tie vyzerajú tak ako vyzerajú. Mám rozčítaný Homestuck a chcem to dokončiť do konca októbra... Myslím že sa vrátime k normálu, séria "Ruby, Sapphire, Silver" bude vychádzať raz do týždňa a "Problems with Sun" budem publikovať každý utorok do vyplytvania zásob. Fanfictiony nejaké v zásobe aj mám takže zrejme budem publikovať aj po vyčerpaní hotových diel ale už nie tak často, budem sa však snažiť. Chcem začať pracovať aj na projekte "Deadly Sins" a "Monochrome", "Deadly Sins" preto tak skoro (ak pozeráte aj moje devianty, tumblr a eternal-knight.webnode.sk viete, že to plánujem publikovať až od marca budúceho roka!) lebo chcem mať niekoľko kapitôl hotových vopred, aspoň polovicu na tento školský rok (tj. na marec a apríl, možno už aj máj ak nie aj jún, veď dovtedy času dosť...) nech nespoilnem, vrhnem sa na prepisovanie a potom dodám niečo na záver (duh zaujímalo by ma či tieto bláboly niekto číta... um well...)
 
"Tak čo teda? Vždy som ku tebe chodil, lebo si bola milá."
"Ja som milá. Ale aj taká, akú si ma videl včera. Bola som na teba milá pretože vŽdy, keď si za mnou prišiel, bolo to po misii alebo si potreboval utešiť. Vždy som bola taká, akú si ma potreboval."
"Takže JA som včera potreboval aby si ma zbila?!"
"Áno aj nie. Potreboval si, aby som an teba bola ostrejšia. Ale sama som mala potrebu to spraviť." Liossa sa sladko usmiala a Allen jej hneď všetko odpustil.
"Čo tu budeme robiť?" spýtal sa jej.
"Neviem... Asi ti to tu ukážem..."
"Je tu toho viac?"
"Samozrejme! Je tu... Moment... Šatňa- 2 miestnosti, knižnica, kuchynka, spálňa a jedna... spomienková izba? Neviem ako to nazvať... Mám tam svoje staré haraburdy... A ešte atelíer a hudobný salónik s piánom... T je dokopy... 8-9 miestností? V spálni je ešte balkónik..."
"Piáno? Ďalšie?"
"Rada hrám..."
"Čo to inak bolo za pesničku čo si včera hrala?"
"Ty si nepamätáš?"
"Eeeeee... Nie."
"Tak zabudni. Jednoho dňa ti prinesie len smútok a žiaľ."
Allen zmĺkol. Ak je to pravda, nechce si to pamätať.
"Hej, chcel by si ma vidieť v šatoch v ktorých som 'zachránila' svet?" spýtala sa Lioss aby odpútala Allenovu pozornosť.
"Huh? Ááá... jasné!"
"Chvíľku teda počkaj, idem sa prezliecť." Zmizla v čiernych dverách. Potom sa však vystrčila jej hlava a dodala: "Ak chceš, zober si nejakú knihu." Dvere sa zavreli.
Allen podišiel k jednej polici a vytiahol jednu knihu.
"Philip Pullman?"
Ľahol si na gauč a začal čítať.
"Northern Lights?" spýtala sa Liossa, ktorá sa objavila znenadania.
Allen sa prudko strhol a už skoro aktivoval svoju anti-akuma zbraň, keby ho Liossa nezačala upokojovať.
"Haha, pokoj! Niečo na pitie?"
"'Kay..."
Liossa sa otočila a zobrala zo stola šálku studeného kakaa.
"Dúfam, že ti nevadí, že ej studené..."
Allen od nej vďačne prebral šálku a napil sa. Takmer okamžite to však vypľul.
"Čo do pekla je toto?!" vykríkol, stále prskajúc.
"Kakao, čo asi?"
"Je to hnusne sladké. Už viem ako sa musí cítiť BaKanda, keď zje niečo normálne."
"Eh, sorry."
"Čo si tam dala?"
Recept na Liossino kakao:
200 mililitrov mlieka
6 kopcovitých lyžičiek Granka
"Takže 200 mililitrov mlieka a 12 normálnych lyžičiek..."
"No... asi tak... Mám rada čokoládu." Zasa sa zadmiala.
Keď sa Allen dostal z nepríjemného šoku z presladeného kakaa, pozrel sa konečne na Liossu.
"Wow."
Liossa sa zasmiala. Modrý top čínskeho strihu bez rukávov, zopnutý zlatými prackami, minisukňa morskej zelenej, dlhé rukavice a vysoké čižmy rovnakej farby, na ktorých boli katakanou napísané vety, ktorým Allen nerozumel.
"Prečo si to nechávaš?"
"Neviem," odvetila. "Mám dojem, že sa mi ešte niekedy zídu."
"Na záchranu sveta?"
"Nechala som ju žiť!"
"Huh?"
Daria. Nezabila som ju."
"Prečo?"
"Neviem... Proste keď na to prišlo, nedokázala som ju Ragna Bladeom prebodnúť..."
"Ragna Blade?"
"Temná mágia."
"Aha, chápem... Čo je na tom napísané?" spýtal sa keď sa zľahka dotkol rukavice.
"Heh, už sa nepamätám..."
"A nepreložíš mi to?"
Pokrútila hlavou. "Nechaj tak."
"Aj toto? Nikdy mi nič nepovieš!"
"Keby som mohla tak poviem. Robím to len pre tvoje vlastné dobro!"
"..."
"Allen, sme tu, aby sme premysleli plán."
"Č-čo? Aký plán? Čo?"
"V Dark Order nie je čosi v poriadku. Videl si Kandu. A on zrejme nebude jediný."
"Čo plánuješ robiť?"
"Musíme sa tam dostať. Spolu. Čo najskôr. Už teraz môže byť neskoro..."
 
Okey, takžeeeeee... No to by asi bolo. Už len 4 kapitoly do konca! Wooh! A potom vám sem dám "Rebel One!" ale najprv to treba dokončiť. Po roku. Takmer roku. Možno sem pridám aj nejaké HS fanfictiony ale tie pôjdu skorej na deviant pretože jeden je písaný priamo po anglicky a ďalšie sú napísané riadne shitne pretože by som z toho chcela robiť doujiny... To by bolo asi všetko, ak máte otázky, navštívte túto stránku https://ask-areks-chan.tumblr.com/
Díky za prečítanie a teším sa na vás o týždeň! Papa!

—————

Back