HAPPY 1ST ANNIVERSARY, NO.6!!! (NezuShi fanfiction)

08/07/2012 20:32

Yay, dneska je konečne 8. júla, takže No.6 dneska vlastne slávi NARODENINY!!! Wooh! Tomuto anime ďakujem za pocity, slzy ktoré skoro skratovali počítač aj notebook a priania opakevaného stretnutia. Vlastne... Všetci chceme, aby bola aj druhá seasonka, nie? Nezumi odišiel, ale ešte to dieťa... A čo Shion? Zdá sa mi, že v novelách to pokračuje aj ďalej... Neviem, nečítala som ich. A manga zrejme tieź. O tej taktiež nemám poňatia, venujem sa hlavne DGM. Ale asi by som si neodpustila, keby som nenapísala vyročný one-shot pre tento deň! Inšpirovala som sa, keď som včera videla z okna, ako niekto odpaľuje ohňostroje. Dúfam, že sa vám bude páčiť...

Blíži sa polnoc. Nezumi sa práve vrátil z osláv v divadle, musel ostať dlhšie. Ten nový rok dokáže všetkých poblázniť. A Shion nie si výnimkou. Pripravil slávnostné jedlo, vyzdobil dom, zohnal tie trápne farebné klobúčiky a píšťalky. Celý dom je plný konfiet a girlánd, zaujímalo by ma, kde na to zohnal peniaze.
"Nezumi, vitaj doma!" zavolá na Nezumiho od stola. "Pridáš sa?"
"Nemám náladu," odvetí ti maximálne nezaujato. Nie že by bol unavený ani nič, len sa mu už nechce partyovať ďalej. Chcel len prísť domov, zobrať knihu a odpočinúť si.
"Aww, no táák, pripoj sa! Navaril som, pozri, zohnal som aj koláč! A vieš, koľko mi trvalo zohnať výzdobu?" dobiedza Shion ďalej.
"Povedal som že nechcem!" okríkne ho Nezumi už naštvane. "Pozri, to, že ty si celý deň nič poriadne nespravil neznamená, že druhí nemakali celý čas!"
"No tak mi odpusť že som ti chcel spraviť pekný večer!" vykríkne Shion a odíde preč.
Nezumi si povzdychne a sadá na pohovku. Na párty toho veľa nepojedol, nebol hladný. Ale teraz bol, a strašne moc. Natiahne sa po miske a naloží si trochu jedla. Dneska sa Shion vážne činil. Asi chcel Nezumimu vážne len pripraviť pekný novoročný večer... Nezumi pomaly aj začína ľutovať, že naňho tak vybehol, bol len unavený a otrávený po dlhom dni. Rozmýšľa, či má ísť za ním alebo počkať. Po pár minútach sa však postaví a idem za ním. Shion sedí vonku schúlený do klbka. Kardigan aj topánky si nechal vnútri, však je tam teplo, načo sa variť v toľkom oblečení? Lenže nejak svoj odchod nedomyslel a teraz sa celý klepe. Nezumi k nemu zozadu príde, aby ho nezaregistroval a prehodí cez neho deku, ktorú zobral z postele. Pozrie naňho.
"N-nezumi?" zašepká pomedzi pridusené vzlyky.
"Prepáč..." povie oslovený ticho. Zdvihne Shiona zo zeme a nesie ho dnu, aby vonku neumrzol. Vojdu do vyhriatej miestnosti a usadia sa na gauč. Skorej Nezumi ich usadí, lebo Shiona niesol celú dobu v náručí. Naberie mu trochu teplej polievky a podá mu misku, potom sa natiahne po svojej nedojedenej porcii. Obaja sa púšťajú do jedla. Keď dojedia, Nezumi sa načiahne po nôž a odkrojí kúsok koláča pre seba aj Shiona.
"Ďakujem," šepne Shion, ešte stále trochu zmrznutý.Nezumi si sadne bližšie k nemu a pevne ho objíme. "Nezumi?"
"To aby si sa zohrial," povie Nezumi nežne.
Polnoc je stále bližšie a bližšie. Obaja sú už plní, takto dobre sa nenajedli už dlho. Asi minútu pred polnocou sa Nezumi postaví a kráća smerom východ.
"Ideme sa pozrieť na ohňostroj, nie?" nadhodí, keď sa naňho Shion nechápavo pozrie.
"H-hai," odvetí Shion rýchlo a natiahne na seba kabát a topánky.
Chlapci vyjdu po schodoch hore a hľadia smerom k No.6. Vo West Blocku ohňostorj nebýva, a ak tak len malý, ľudia nemajú peniaze. Nezumi začne ticho odpočítavať.
"Desať... deväť... Osem... Sedem..."
"Šesť, päť štyri, tri, dva," pridá sa Shion po chvíľočke.
"Jedna, nula," povedia naraz.
Z No.6 vyletia tisícky ohňostrojov, ktoré sa rozprskavajú na oblohe a vytvárajú krásne obrazce. Je to akoby na oblohe vykvitli svetelné kvety, ktoré skorej, ako si človek poriadne užije ich krásu, zvädnú. Taký úchvatný pohľad. No Shion ani Nezumi to nevidia. Vo chvíli, ako sa ozvala prvá rana ohlasujúca výbuch rakety si Nezumi Shiona pritiahol za pás a pobozkal ho. Shion neodporoval, zavrel blažene oči a pootvoril ústa. Nezumi to v sekunde využil a prenikol svojím jazykom do Shionových úst. Shion mu zavzdychal do tých jeho. Po dlhej chvíli sa od seba odlepili, aby sa mohli nadýchať.
"Dúfam, že mi to odpustíte, Vaša Výsosť," povedal Nezumi naoko sa ospravedlňujúc. "Ale je to tradícia."
Obaja sa potom otočili späť na No.6 a sledovali ohňostroj.
*omake*

"Nezumi?" spýtal sa Shion, keď už vošli dnu.
"Áno, Vaša Výsosť?" odvetil otázkou Nezu.
"Za čo si ma to držal, keď sme sa vonku bozkávali?"
"Myslíte váš zadok, Vaša Výsosť?" spýta sa Nezumi a za menované miesto si pritiahne Shiona opäť k sebe. Shion sčervenie a objíme Nezumiho okolo krku.
"Dúfam, že neodmietnete, ak Vás požiadam, aby ste si so mnou vypili trochu šampanského."
Shion sčervená ešte viac. "S radosťou, môj drahý rytier," odvetí a natiahne sa po ďalší bozk.
A žili šťastne až kým... Kým sa ráno nezobudili s kocovinu (nahí spolu v posteli) a neprišlo im zle.

No, neviem, čo si o tom myslíte. Mne osobne sa to aspoň trošku páči, som s tým aj celkom spokojná. Pôvodne mal byť yaoi, ale nechcelo sa mi to už písať (je horko, zomieram tu a nechce sa mi nič). Chcem toho napísať viac, veď mám čas. Asi budem pridávať pomenej, pretože mám aj nejakú tú prácu (visit my blog https://areks-sama.blog.cz/), navyše chcem dokončiť niektoré fanfictiony (Rebel One!, Slayers: Summer Dream, AU Yullen (zatiaľ bez mena), Kuro x Shiro x Aka (má aj pokračovania) Try it on sériu (pracujem na 4. časti, neviem, či chcem dokončiť, aj tri diely by boli dosť... Rozhodnite sami!!!)), navyše musím pracovať na mange Eternal Knight a uvažujem že spravím aj nejakú kratku pre Comix Con BOOK. A ešte cosplaye!  No, každopádne mám toho veľa, ale určite si nájdem aj čas na pridávanie ďalších kapitôl CSBO. Ak ste toto celé vydržali ćítať, ďakujem a prajem pekné prázdniny!

—————

Back