Soul Eater: Sun to no toraburu (Troubles with Sun) chap. 1

24/07/2012 19:31

Oooooooooh lord! nepridávala som VEČNOSŤ. Na moju aj vašu smolu som začala dlllllllllllhé kapitolovky, jednu NezuShi a jednu Yullen v Steampunkovom štýle, ktoré bude mať zrejme všetky Tenraiovské upozornenia (Alternate Universe, Krv, Násilie, OOC, Sex, Shonen-ai, Spoiler, Vulgárne výrazy a yaoi, poprípade bude aj Smrť, shoujo-ai, ale yuri dávam slovo že nie!), ale práve som na mŕtvom bode... No, ale teraz k téme: S bratom sme sa vrátili k Soul Eater, videli sme to naposledy pred rokom a ja mám veľa dobrých doujinshi vo fav na dA, takže som čítala a čítala. A potom som si spomenula, že pred rokom som písala jeden Soul Eaterský fanfiction! Rozhodla som sa, že budem pokračovať, mala to byť trojdielna sériovka. Tu máte prvú kapitolu a hneď pridám aj druhú, pretože prvá je kratučká. Štýl písania je iný, písala som to PRED ROKOM!!! Takže vás varujem, že to nebude zrovna môj štýl...

Sun to no toraburu

( Sunとのトラブル )

Maka (M) Death the Kid (DtK) Tsubaki (T)
Soul (S) Patricia (P) witch (w)
Shinigami (Sh) Elizabeth (L) Stein (St)
Spirit (Sp) Black Star (BS)


 

kapitola prvá- Misia

Sh- dovolali ste sa na číslo 42-42-546 k Lordovi Shinigami. Po pípnutí zanechajte... Aha, to ste vy! Ako dopadla misia?
M- Úspešne, ako vždy.
Sh- To je dobre.
M- No, my teraz pôjdeme domov...
Sh- Prepáčte, ale to nebude možné. Máme pre vás ďalšiu misiu.
M- O čo ide?
Sh- Pri Košiciach (nechám zatiaľ tie) sa objavila čarodejnica.
Viete, čo máte robiť?
S, M- (salute) Zaiste!

 

* * *

M- Ahh!
Maka uskakovala pred kúzlami.
Tá čarodejnica ich hádzala ohromnou rýchlosťou. Maka ledva stíhala utekať.
w- To je nuda! Mohla by si konečne začať bojovať?!
A hodila po Make ďalšie kúzlo.
w- Už ma to nebaví... Flame, flame, little flame... Fire killer!
Kúzlo vyvolalo obrovskú explóziu
Maka s výkrikom odletela dozadu. Vrazila do stromu a vypľula krv. Soul jej vypadol z rúk.
Maka v bezvedomí padla na zem.
w- Papa, tešilo ma!
(obrázok- Maka vráža do stromu a padá na zem)
Čarodejnica odletela preč.
Soul (už zmenený späť na človeka) sa posatvil a utekal za Makou.
S- Maka! MAKA! Sakra, to nemá zmysel... Musím ju dostať do nemocnice! Au...
Soul mal zlomenú ruku. Po tvári mu stekala krv (rozdrapnuté oko).
Opatrne Maku zdvihol.
S- Ugh. Musím ťa zachrániť...
Koniec prvej kapitoly.

—————

Back