Soul Eater: Sun to no toraburu (Troubles with Sun) chap. 2

24/07/2012 19:38

Tri dni po zadaní misie.
Sh- Prečo im to tak dlho trvá? Už sa mali predsa dávno vrátiť!
Sp- Je možné, že sa mojej milovanej Make niečo stalo?
Sh- Áno, ale málo pravdepodobné. Je to výborná zbrojířka (nwm jak je to po slovensky...),
takže pochybujem...
Ale aj tak... Kid?
DtK- Áno otče?
Sh- Mohol by si to ísť prosím omrknúť?
DtK- Samozrejme! Vyrazím hneď!
 

* * *

…........................................................................................................................................................
Soul sa zobudil. Bola noc, asi jedna hodina po polnoci.
S-, Už sú to tri dni, čo trčíme v nemocnici. A Maka je na tom stále rovnako zle...´
Otočil hlavu k Makinej posteli.
Maka spala, ale ťažko dýchala a občas sebou trhla od bolesti.
S- Skončila si takto, lebo som ti nedokázal pomôcť... Prepáč mi to.... Je mi to ľúto, Maka...
Potom si znovu ľahol a zaspal s hlavou plnou výčitiek.
…........................................................................................................................................................
DtK- Bol som sa opýtať na polícií. Vraveli, že chlapec a dievča zodpovedajúci popisu Soula a Maky sú práve v nemocnici.
P, L- ČOŽE?!
DtK- Niet času na detaily, musíme zistiť, či to naozaj sú Maka a Soul!
…........................................................................................................................................................
V nemocnici.
DtK- Soul? Čo sa stalo?
S- Tá čarodejnica bola nad naše sily...
DtK- Ako to že vás tak doriadila?
S- Použila nejaké silné kúzlo... Ja som vyviazol celkom dobre, ale Maka...
P- Čo jej je?
Soul zosmutnel.
S- Má rozbitú hlavu a zlomené rebrá... A hlbokú ranu na chrbte...(pridané, lebo brácha povedal, že je tam málo krvi :))
Za celý čas, čo sme tu, sa neprebrala.
L- Dúfam, že bude v poriadku....
Kid?
DtK- Eeeeeeeeeh, tie obväzy sú nesymetricky uviazané...
L- KID! Ako môžeš TERAZ myslieť na SYMETRIU?!
(obrázok- Maka leží na nemocničnej posteli, Soul sedí na vedľajšom lôžku a pozerá na ňu)
S- Nič z toho sa nemuselo stať, keby som nebol taký neschopný...
P- Neobviňuj sa z toho. Nemôžeš predsa zabrániť tomu, čo sa má stať!
S- Ale aj tak....
DtK- Dám vedieť otcovi, že ste nažive a ako-tak v poriadku...
…........................................................................................................................................................
Sh- Ahoj synak!
DtK- Zdravím otče! Hlásim, že Soul a Maka sú nažive.
Sh- To som rád... Povedal si nažive... Čo sa im stalo?
DtK- Obaja sú v nemocnici. Soul je na tom celkom dobre, ale Maka je vážne zranená...
Sh-Aha...
DtK- Pýtal som sa doktorov. Povedali, že previesť ju budeme môcť až keď jej bude lepšie, a to bude najskôr o týždeň.
Sh- Dobre. Poviem to Spiritovi, ale najprv ho na to musím psychicky pripraviť. Niekoho za vami pošlem. Ďakujem za info!
DtK- Niet za čo. ´Videnia, otče!
Sh-Ahoj.
Sp- Čo sa stalo?
Sh- Spirit, posaď sa. Nie je to príjemná správa.
Ah... Poviem to na rovinu. Maka je v nemocnici s vážnymi zraneniami.
Sp- Čože?! Ako to? Veď...
Sh- Ihneď tam pošlem ****** (pre tajomnosť).
Sp- Moja malá Maka...
Sh- Neboj sa, všetko dobre dopadne. ,Aspoň dúfam...´
…........................................................................................................................................................
DtK- Vybavil som nám v hoteli izby.
L- Čo povedal lord Shinigami?
DtK- Vraj niekoho pošle
L- Koho?
DtK- Neviem. Príde asi zajtra. Zatiaľ poďme do hotela, musíme si odpočinúť.
 

* * *

Ďalšieho rána.
DtK- Bré ráno. Ako je Make?
S- Stále zle dýcha. Mám o ňu strach...
P- To my všetci. Kedy príde tá “výpomoc”?
Odrazu začuli známi zvuk- otáčanie kolečka, jazdu na stoličke a následný pád na zem.
St. Som tu! Priniesol som nejaké veci...
S-Profesor Stein?
St- Tak sa pozrime na tvoje oko...
 

* * *

St- Dobre, bude v poriadku. Potrvá to najviac mesiac, ale potom bude ako nové.
A teraz Maka...
Opatrne Maku vyzliekol (Soul začal krvácať :)), prevrátil a odviazal obväzy.
Zbledol.
S- Profesor Stein, stalo sa niečo?
St- To zistíme, až keď sa Maka preberie.
S- Č-čo sa stalo?
St- Rana je blízko chrbtice. Ak ju poškodila, Maka mohla ochrnúť.
S- Nie...
St- Ak nie, tak Maka bude potrebovať rehabilitácie, skôr ako sa vráti na bojové pole.
S- Nedá sa s tým niečo urobiť?
St- To bohužiaľ nie je v mojich silách.
zatiaľ ju môžeme len nechať odpočívať (v pokoji)...
 

* * *

Večer.
Soul sedel na svojej posteli. Okolo sedeli Kid, Liz, Patty a profesor Stein. Soul práve dorozprával, čo sa stalo. Všetci boli ticho. Nikto nemal čo povedať. Po pravde, asi ani nechceli.
Ticho prerušila až Patty.
P- Pozrite sa!
DtK- Čo sa deje?
P- Pozrite, Maka sa preberá!
Všetci (aj Soul, ako inak!) vyskočili na rovné nohy a utekali k Makinej posteli.
Maka pootvorila oči.
M- Kde... kde to som?
S- Maka! Vďaka Bohom! Si v poriadku?
M- Myslím, že áno... Čo sa stalo?
S- Po tom výbuchu si vrazila do stromu a stratila vedomie. V bezvedomí si bola skoro štyri dni!
M- ŠTYRI?! ouch...
St- Nemala by si sa veľmi vzrušovať. Mala by si v pokoji ležať. Nie si na tom až tak dobre.
DtK- Profesor Stein má pravdu. Mala by si ešte odpočívať.
M- Profesor Stein? Kid? Liz? Patty? Čo vy tu robíte?
DtK.- Tri dni po vás nebolo ani slychu, tak nás otec poslal nájsť vás.
Maka sa usmiala.
M- Soul, čo to máš s okom?
S- To nič...
St- Maka, môžeš hýbať nohami?
M- A-áno... Prečo?
St- Uf, to som rád. Spirit by asi skolaboval, keby si ochrnula...
M- O čom to hovoríte?
St- To nič, ešte si pospi, musíš si dobiť energiu.
Za pár dní ťa asi prevezieme domov...
 

* * *

O týždeň.
M- t-takže... Tá čarodejnica nám ušla?
S- Áno... Prenasledoval by som ju, ale musel som ťa dostať do nemocnice.
M- Prepáč mi, Soul... Prirábam ti len samé starosti...
S- To nie je pravda...
M- Stále neviem, čo sa ti stalo s okom...
S- To nič, to nič... ^^°
St- (práve vošiel) OK, všetko je vybavené a prichystané! O chvíľku vyrazíme späť do Mesta Smrti!
Koniec druhej kapitoly.

Hej hej, je to iná, tóóóóótálne iné. Je to robené skorej v štýle scenáru ako fanfictionu... Nemám čo dodať... Len že to bude kopa blbín nakope, ale má to zmysel a tak... Len to chcem publikovať, keďže by som potom rada pridala aj druhú časť... Ak nie, dám vedieť...

—————

Back