Yullen: Let's get drunk!

13/07/2012 01:47

Vravela som, že sa ešte túto noc ozvem! Kapem tu, bolí ma chrbát... A o osmej vstávam, lebo musím k doktorke. Načo sakra?! No, každopádne, tu je krátky Yullen one-shot, ktorý som práve dokončila. Enjoy!

"Alleeen, poď von!" volala Lenalee na svojho priateľa.
Allen si povzdychol. Koľko krát ho ešte bude volať? Jemu sa nechcelo von. Chcel zostať v Ráde, až kým sa nevráti Kanda. Nakoniec sa
však podvolil, inak by zrejme nemal pokoj.
Vošli do baru a sadli si k pultu. Bolo tam dosť veľa ľudí.
"Čo si dáte?" spýtala sa barmanka.
"Ja si dááám... Mochito. Alkoholické, samozrejme. A ty, Allen?" spýtala sa.
"J-ja? Neviem... Asi len vodu..." vykoktal.
"Prosimťa, išli sme sa pobaviť, nie? Doneste mu to čo mne!" objednala Lenalee.
"L-lenalee! Nie som ešte dospelý, nemôžem piť alkohol!"
"Sme tu sami, kto na to príde?" spýtala sa so smiechom.
"Ty si pila asi už aj doma..." zamrmlal si Allen popod nos.

Po asi hodine sa však aj Allen uvoľnil na nevídanú úroveň. Smial sa ako šialený, hral vyzliekaciu fľašu, a keď na seba konečne natiahol posledný kúsok oblečenia, Lenalee vybehla na pódium a zakričala do mikrofónu: "Okey vážení! Dajme si teraz trochu karaoke!"
Všetci začali kričať a pritakávať.
"Kto prvý?" spýtala sa.
Prihlásil sa nejaký neznámy odvážlivec. Všetci sa perfektne bavili. Allen sedel pri barovom pulte a objednával si ďalšiu vodku. Vylial ju do seba a prikázal si ďalšiu. Odkiaľ zoženie peniaze na zaplatenie toľkého chľastu nevedel. Ale konečne chápal, ako sa cíti Cross. Bolo to S.K.V.E.L.É. A nech mu nikto nevraví že nie.

Všetci sa už na karaoke vystriedali, niektorí išli aj viac krát.
"Allen, teraz ty!" zavolala Lenalee. Po dlhšej dobe sa nechal presvedčiť a vybehol na pódium. Nestaral sa, aký song mu zvolia. Vlastne mu v tej chvíli bolo všetko jedno.
Pustili song. Spočiatku ticho... Dali to hlasnejšie. Zlý nápad! BUM! To bol rachot! Ale záleží na tom? Všetci začali tancovať.
Allen spieval.
"3. 2. 1.
Koyoi mo zetsusho wara koso ga No.1
you baby kabu naku made ni
Oto dake de yo ga guu no ne mo dase nu hodo
Every day yeah! Love Psychic
Kaban pan pan tsume konda tabi no PAGE
Tabi tabi kibou ni yaburete kita ore tachi no
Kaishin no ability Beyound the time"
Niektorí ďalší sa pridávali. Pesnička bola chytľavá a rýchla, dobre sa pri nej vybláznilo.
"The believers only persuade
(I'm just gonna let you shout)
Kuchi ni dase yo sono koe wo
Doki doki no mahou daro?
LoveLoveLoveLoveLove Psychic
Mikan sei ore tachi no punks'dream"
Allen nabral dych a začal druhú strofu.
"3. 2. 1.
Koyoi mo zetsusho wara koso ga only one
Magai mono tachi yo maniru ga ii
Oi tsukare nai basho de omaera wo izanau
Every day yeah! Love Psychic
Seken te doko no doitsu da
Shitta doccha ne
Sanbi ryorin ga chodo ii zo kurai
Arata naru jidai ni ashitato tsuke ni iku
Yes you show, yes this, this time "
Allen sa začal odpútavať od sveta. Ľudia jačali a spievali, o zábavu bolo postarané.
"The believers only persuade
(I'm just gonna let you shout)
Yoi don no oto nante nai zo
Doki doki no mahou daro?
LoveLoveLoveLoveLove Psychic
Ike ore tachi no punks'dream"
Rozosmial sa a lapal dych. Stiahol si dole vestu a
točil ju nad hlavou.
"3. 2. 1.
LoveLoveLoveLoveLoveLoveLove Psychic...
LoveLoveLoveLoveLoveLoveLove Psychic...
LoveLoveLoveLoveLoveLoveLove Psychic..."
Skákal po pódiu, ignorujúc pohľady niekoľkých ľudi z Rádu, ktorí práve vošli.
"Hajimete mita yume wa
Gaki no koro no gakusha datta
Nido me wa honki de atsuku nareta
Puro no supotsu senshu
Itsumo kuchi ni dasenai you na yume wa
Chikara naku kiete itta
you ready mou iya nanda iezu ni yarezu ni owatteku nante
Kagiri aru jinsei no naka de deaeta nakan totomo ni
Eien ni owari naki tabi de ai wo utaou
Kono mama nani mo sezu oware nai nda"
Zase sa toršku nadýchol.
"A TERAZ VŠETCI!
The believers only persuade
(I'm just gonna let you shout)
Kuchi ni dase yo sono kotoba wo
Doki doki no mahou daro?
LoveLoveLoveLoveLove Psychic
LoveLoveLoveLoveLove Psychic
Ike ore tachi no punks'dream!"
So smiechom zbehol z pódia, skoro spadol na zem. Rehotal sa ako blázon, dobehol k pultu a objednal si ďalšiu vodku.
Toto už pátrači a spol. nezniesli a prišli k nemu a Lenalee, ktorá na tom bola o niečo lepšie.
"Dobre vážení, show sa skončila!" zvolal jeden z nich. Ďalší dvaja zobrali Allena pod pazuchy a vytiahli ho von. Allen len brblal nezmysly.

Keď dorazili do Rádu, odviedli ho k jeho izbe a už nechali tak. Allen sa však vybral na prechádzku. Vošiel do už vyľudnenej jedálne. No, nie úplne vyľudnenej. Sedel tam Kanda, ktorý sa medzičasom vrátil z misie.
"Jeee, to je Kandaaaaa!" zvolal Allen a rozbehol sa k nemu. Točila sa mu hlava a zakopával všade možne, kým sa k nemu dostal.
"M-Moyashi?" spýtal sa
Kanda šokovane.
"Ahoooooooj!" vykríkol nadšene Allen a vrhol sa Kandovi okolo krku.
"Eeh... Ahoj? Čo je to s tebou?" spýtal sa. Nadýchol sa a vdýchol aj vôňu alkoholu, ktorý pochádzal z Allena.
"Ty si pil?"
"No a?" pov
edal Allen.
"Koľko?" spýt
al sa prísne Kanda a odtlačil Allena, asi by ho inak udusil.
"Len trošičku," odpov
edal Allen a začervenal sa.
"Koľko?" spýta
l sa Kanda rázne.
"Len pár panákov... Začínal som na mochite... A skončil na tvrdom alkohole..." prizn
al Allen.
"Koľko je to pár?"
"Hmmm... Ja neviem... Táák... Desať?"
"A ty ešte žiješ?" spýtal sa Kanda šokovane.
"Ja som si zvykol u Crossa!" ohrad
il sa Allen.
"On ti dával piť alkohol? Dvanásťročnému decku dával chľast?!"
vykríkrol rozhorčene Kanda.
"Len trošičku. Do čaju, keď som nemohol spať..." Roztomilo sa pozrel na Kandu a ten hneď všetko odpustil.
"Môžem ti niečo ukázať, Yuu?" spýtal sa Allen.
Kanda
počítal do desať, aby sa upokojil.
"Fajn," odvetil.
Allen vyliezol na stôl a začal sa vyzliekať.
"S-striptýz?" zvolal Kanda.
"Páči sa ti to, Yuu?" spýtal sa Allen a pritiahol sa ku Kandovi.
"Čo? Nie!" vykríkol, ale keď zazrel Allenov skľúčený výraz, hneď sa opravil. "Teda áno, ale... Sme v jedálni, niekto nás môže vidieť..."
"Tak ideme do spálne, Yuu?" spýtal sa Allen sladko.
"Hneď tam sme," odvetil Kanda, keď sa naňho Allen nalepil a pobozkal ho (taký poriadny francúzák). Zdvihol ho na ruky a odniesol von z jedálne, smer Kandova izba.
Allen sa stále prihlúplo chichotal.
"Yuu-chan," povedal spevavo.
"Čo?"
"Nič!" odvetil Allen a dookola si pospevujoval "Yuu-chan, Yuu-chan!"
"Okey, práve si definitívn prišiel o možnosť, že budem
spočiatku nežný!" povedal Kanda, keď vpálili do jeho izby, Allen si stále pospevoval Kandovo meno. Hodil ho na posteľ a dokončil vyzliekanie (Oblečenie nechali v jedálni?). Zohol sa k Allenovi a vášnivo ho pobozkal. Allen hneď pootvoril ústa a vnikol do Kandových svojím jazykom. Kanda spravil to isté. Cítil pachuť vodky a v pozadí ešte aj mochito. Allen sa začal zase prihlúplo chichotať, zmysly vypovedali normálne fungovanie už veľmi dávno.
"Čo je zase, Moyashi?"
"Nič!
~” odvetil roztomilo Allen. Po chvíli však spadol na Kandu v bezvedomí. Alkohol konečne vykonal svoju prácu. Kanda si povzdychol, práve prišiel o šancu na sex. Vykašlal sa na to, prikryl seba aj Allena a zaspal.
Uprostred noci sa Allen zobudil. Bolo mu strašne zle. V tej chvíli ďakoval Bohu, že má Kanda v izbe súkromnú kúpeľňu. Vbehol do nej a vyvrátil obsah svojho žalúdku do toalety. Pár minút tam takto zostal. Potom sa pokúsil odplaziť naspäť do spálne, ale cestou spadol na podlahu a zaspal.
Kanda sa asi desať až pätnásť minút na Allenov odchod zobudil (chýbal mu vankúšik). Postavil sa a odkráčal si to do kúpeľne, z ktorej sa svietilo. Zdvihol spiaceho Allena a odniesol ho do postele. Niečo podobné sa potom opakovalo aj ráno. Allen radšej zostal u Kandu v izbe...

*omake*

''Allen, pôjdeme von?'' zavolala na Allena Lenalee.
Allen rýchlo potriasol hlavou. Po tej predošlej 'žúrke' už sa alkoholu radšej vyhýbal...

Štve ma, že mi po dlhej dobe začali fungovať normálne úvodzovky. Ja som radšej na anglických... No, každopádne, fanfiction mal byť tak, ako bol, nie že by sa mi nechcelo popisovať ten yaoi (úprimne? nechcelo sa mi), ale chcela som hlavne dať scénku, kde už kanda bude nažhavený na vec a odrazu Allen zamdlie, pretože sa opil. Pesnička, ktorú som tam použila, je "No.1" od kapely UVERworld (love 'em!). Kúsok som vynechala, ale to mi snáď odpustíte... Tu máte text aj s prekladom, ak by ste mali záujem: https://www.jpopasia.com/lyrics/40182/uverworld/no1.html
Song tu: https://www.youtube.com/watch?v=TwqH7VuXONc (pv aj všetky dobré verzie (aj tú, z ktortej som sťahovala na MP3) odstránili, takže mám len fem. Ale aj tá sa mi páči!)
Keď som to písala, počúvala som tento song celkom nahlas, takže som si fakt pripadala trochu ako Allen an to pódiu, hučalo to, ja som spievala (aj keď len ticho, aby som nezobudila rodičov) a bláznila som sa. Je to fakt super. Túto kapelu milujem. A na záver vám dám dobrú radu: NIKDY nejedzte rámen, nepite silný zelený ćaj nepočúvajte tento song nahlas a nedžgajte so seba sladké neskoro večer (povedzme si to otvorene, o polnoci to bolo...), keď máte skoro vstávať. Ak dodáte yaoi, ste vztriezliví a nezaspíte. Lol, bojím sa, že s takýmto prístupom ohluchnem. To by vadilo, nakoľko by som už nemohla poćúvať tie suuuuuuper songy od UVERworldu. Vidíme sa neviemkedy, záleží, ako sa mi bude chcieť pracovať! Navyše robím na doujine a nadávam an ten zk*rvený GIMP, lebo som práve dokončila jednu stranu a odrazu sa zasekol. FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUck. Hm, mala by som ísť spať, inak sa rozvášnim až priveľmi a nezaspím celý deň... Tak čaves zatiaľ!

—————

Back