Yullen: Provokácie? Zákony schválnosti platia pre všetkých! (Yaoi warning!)

12/07/2012 13:51

Túto poviedku som pôvodne chcela napísať pre Veroniku K. k narodeninám, ale nejak sa mi nedarilo to poriadne spísať. Spomenula som si na to včera večer. Je to slabšie, nakoľko som to písala o druhej ráno a bola som rada, že vidím (celý deň som bola za počítačom, pracovala na doujinshi a potom som išla von, takže oči mi ničilo slnko a alergény), tak mi odpusťte pravopisné chyby. Prečo som sa rozhodla písať to tak neskoro/skoro? Jednoduchá odpoveď! Chcela som napísať nejaký yaoi. Poviedku by som dala na 15+, pretože som to písala fakt unavená a nechcelo sa mi moc prplať s popisom a predohrou... A nechcelo sa mi to ani ráno čo teraz, takže len slabší yaoi. Užita si (aspoň sa o to pokúste)

Allen zoberie šálky od čaju a pokúsi sa elegantne vyjsť z izby. Lakťom otvorí dvere, stále pozerajúc na svojho milenca, otočí sa na špičkách, aby mohol odísť, lenže potkne sa o ľavú nohu a padne na posteľ. Tmavovlasý exorcista k nemu rýchlo pribehne, skontrolovať, či je v poriadku. Pomaly ho zdvihne. Dobre, nič sa mu nestalo. A predsa len! Z nosa mu vytečie krv. Allen si ju rýchlo zotrie, no veľkú účinnosť to nemá, keďže v okamihu vytečie ďalšia.
"Baka Moyashi, dávaj prosímťa pozor!" vynadá mu Kanda a siahne po kapesníkoch a podá ich plavovlasému chlapcovi.
"Allen desu," odvrkne Allen. Na nos si dá kapesník, aby nezakrvavil posteľ.
"Zakopávaš aj o vlastné nohy," vyčíta mu Kanda.
Allen to však nemá za potreby a tak sa zdvihne a ide do kúpeľne dať si sprchu.
Po pár minútach však stále nevylieza, počuť zurčanie vody. Kanda sa rozhliadne po miestnosti. Uchechtne sa. Moyashi si zase zabudol uterák a pyžamo v izbe. 'No čo, odnesiem mu ich-' Zasekne sa. Dostáva protivný nápad.
O ďalších pár minút ho zavolá Allen. Potrebuje utarák. A pyžamo taktiež. Kanda sa postaví a zoberie veci do kúpeľne.
"Ďakujem Kanda," šepne Allen.
Kanda sa pousmeje, ale veci mu nepodá.
"Dobre Kanda, ďakujem, môžeš mi teraz prosím podať moje pyžamo?" požiada trošku podráždene.
"Oh, ty myslíš toto?" spýta sa samopašne Kanda a vytiahne kôpku Allenových vecí.
"Áno. Dáš mi to, PROSÍM?"
"Hmm... Počkaj, porozmýšľam..." provokuje Kanda.
"BaKanda! Daj to sem!" vykríkne Allen a vyskočí z vane. Keď však stúpi mokrou nohou na dlážku, šmykne sa a padne na zem. Kanda ten čas využije a vybehne z kúpeľky.
Allen sa pozviecha, masírujúc si boľavé čelo a následuje Kandu do izby. V sekunde, čo zbadá Kandu, sa však zasekne na mieste.
"Kanda... To neurobíš, všakže?" vyjachtá vydesene. Kanda drží jeho veci v jednej ruke, ktorú má vystrčenú z otvoreného okna.
"Možno áno, možno nie," odvetí Kanda hravo.
"Nie, Kanda, prosím, nerob to," žiada zúfalo Allen.
"A čo ak hej?" provokuje Kanda dalej a ruku vystrčí ešte ďalej.
"Kanda, prosímťa, nerob to," žobroní Allen.
"A čo ak- whoops!" Kanda pootvorí ruku a oblečenie už takmer padá dole. Allen vyjakne zdesením, no Kanda na poslednú chvíľku oblečenie zachráni pred pádom dolu.
"Kanda, prosím-" požiada Allen s náznakom vzlyku.
V tej chvíli však do izby vpáli Lavi.
"Hej, čo robíte?" spýta sa veselo.
Kanda sa strhne a ako šiaha po Mugene, pustí Allenove veci, ktoré padnú nevedno kam.
Allen vykríkne a priskočí k oknu.
"Ajaj... Tak ja radšej... Prídem neskôr..." povie Lavi nervózne a vycúva z izby.
"Moyashi, to som vážne nechcel-" jachce Kanda.
"BaKanda! Prečo si s tým vôbec začínal?" vzlykne Allen.
"Moyashi..." Kanda podíde bližšie k mladšiemu chlapcovi. Ten je celý bledý, pery modrajú, celý sa trasie.
"Dám ti moje veci," povie bleskurýchlo Kanda a beží ku kufru, aby preňho niečo našiel. A však beda, zbalené má len jedno pyžamo, viac nebolo treba, misia mala trvať najviac týždeň. Allen si sadne na zem a schúli sa do klbka, aby sa aspoň trošku zahrial.
Kanda nakoniec vyťahuje svoje pyžamo. Oblečie si nohavice a vrch hodí Allenovi. Allen sa oblečie, je mu to obrovské. Pripadá si, akoby mal na sebe šaty. Potom ho Kanda zoberie a položí do postele. Ľahne si vedľa neho a prikryje ich.
"Prepáč," zašepká Allenovi do ucha. Ten však ostáva otočený Kandovi chrbtom, stále naštvaný.
"Koľko krát sa mám ospravedlňovať?" spýta sa Kanda podráždene.
"Zatiaľ to bolo len raz!" vykríkne Allen a konečne sa naňho pozrie. "A toto ti tak ľahko neodpustím! Je mi zima!"
"Tak mi dovoľ ťa zohriať," šepne mu do ucha Kanda a pritúli si ho. Allen ho však odstrčí. Nechce sa k nemu túliť, bol stále napálený. Ako si len mohol dovoliť vyhodiť mu veci von oknom?
"Ale no taaaaak, Moyashi-"
"JE TO ALLEN!!" okríkne Kandu Allen a lakťom ho odstrčí.
"Viem, že ty to tiež chceš... Aspoň tak veľmi ako ja..."
"Ja to nechcem robiť, nie som nadržaný pervert ako ty!"
"Naozaj? Tak nie pervert, ale nadržaný teda si!" vzpriami sa Kanda. "Kto sa po mne celý večer sápal? A kto včera vykrikoval zo spánku moje meno, akoby sme sa milovali? Nechcel si náhodo ešte viac, keď sme včera mali sex?"
Allen sa začervenal ale zostal ticho.
"Tak fajn, keď to nejde podobrotky, pôjde to zlou cestou!" Kanda zoberie putá (ani sa nepýtajte, kto mu ich dal) a pripúta Allena k posteli.
"Hej! Kanda nerob to-!" vykríkol Allen zdesene. Kanda rozopne gombíky pyžama a odhalí Allenovu hruď. Skloní sa nad ňu a začne ho bozkávať.
"Hnn, Kanda prestaň!" vzdychne Allen.
Kanda ho však ignoruje a pokračuje vo svojej práci. Allen sa pokúša odtiahnuť, ale niak sa mu to nedarí, nakoľko je pripútaný a prikvačený Kandovým ťažkým telom.
"Kanda, prestaň..." šepne Allen, no je prerušený Kandom, ktorý ho vášnivo pobozká. Jazykom vniká do Allenových úst a pomaly ich začína skúmať. Allen sa už pomaly prestáva brániť.
Je už neskoro a tak sa Kanda rozhodne celé to dlhšie nepreťahovať. Jedným prstom vnikne do Allena. Ten zavzdychá, definitívne sa poddávajúc.
"Mám teda prestať?" spýta sa zrazu Kanda, prst však stále nechávajúc v Allenovi.
Allen sa zarazí. "Čo? Nie!" vykríkne.
"Ale veď si chce, aby som prestal..." argumentuje Kanda.
"Prestaň s tým, BaKanda!" okríkne ho Allen a sám sa pohne, aby cítil Kandu viac v sebe.
Kanda sa zaškerí a pridá ďalší prst. Allen vzdychne hlasnejšie. Kanda pridá nakoniec aj tretí prst a pomaly nimi pohne. Allen zavzdychá v slasti. Zrazu ticho vykríkne. Kanda narazil na jeho cilivý bod. To však nenecháva nevyužité a začne Allena znovu provokovať. Prestane, prsty stále jemne pritlačené na Allenovom citlivom miestečku.
"Čo to zase robíš," spýta sa Allen.
"Nič nebudem robiť, kým niečo nespravíš ty," povie Kanda, prstom voľnej ruky sa dotkne Allenovho nosu.
"Nie, to nespravím! Už nie!" zvolá Allen, celý červený od nepríjemne trápneho pocitu.
"No tak! Chceš to. Priznaj to. Popros!"
"Chováš sa, ako by som bol pes!"
"Po psovi ťa pomenovali. Popros!" zopakuje Kanda príkaz.
Allen to už nevydrží a tak zvodne pozrie na Kandu. "Chcem to. Veľmi to chcem. Prosím, Kanda prosím, sprav to, dokonči to!" zakňučí nespokojne.
Kanda sa znovu usmeje a vytiahne z Allena svoje prsty. Pomaly do Allena vnikne svojim vzrušeným mužstvom. Allen vzdychne v slasti, aj keď to trochu bolí.
"Kan...da" vzdychne milencovo meno a pevne zavrie oči.
Kanda sa pomaly rozpohybude, nechce hneď prudko, aby nezranil Allena. Pomaly však začína pridávať, prirážať.
"Kanda... Viac... Viac..." vzdychá Allen, vrcholne dezorientovaný.
V najlepšom však niekto opäť vtrhne do izby. Ako inak, je to Lavi. Kanda sa strhne a vražedným pohľadom sa pozrie na votrelca. Keď si Allen uvedomí, kto to je, vykríkne a snaží sa schovať za Kandu.
"Oh, zase zlá chvíľa..." vzdychne Lavi zdesene. Pozrie na Allena.
"Ako vidím, tie putá sa ti nakonies zišli!" zaškerí sa a už radšej pakuje preč z izby, pretože Kanda pomaly šahá po niečom, čo by po ryšavcovi mohol hodiť.
"Hmm, kde sme prestali?" spýta sa Kanda, keď opäť osamejú. Znovu sa dáva do pohybu.
Allen však vzlykne, bolí ho to. Lavi ho prekvapil a tak trochu aj vydesil, takže bol celý stiahnutý. Kanda to cíti, takže pomaly vyjde z Allena a ľahne si vedľa neho.
"Dobré?" spýta sa.
"M-mhm..." odvetí Allen so slzami v očiach. "Môžeš už prosím odomknúť tie putá? Bolí to, mať ruky v takejto polohe..."
"Oh, iste." Kanda sa natiahne po kľúčik a rozomkne putá.
Allen zloží ruky dole, trie si zápästia.
"Nechel som zájsť tak ďaleko, ale nedal si mi na výber!" povie nežne Kanda a zotrie Allenomi slzičku z tváre.
"Hmm..." hmkne súhlasne Allen.
"Smiem si ťa konečne pritúliť?" spýta sa Kanda a načiahne ruky. Odpoveď už pozná.
"Dobre... Yuu," odpovie s úsmevom Allen a schúli sa Kandovi v náručí.
"Zajtra toho usagiho zabijem..." zamrmle si len tak pre seba Kanda.
"Nerob to, je to kamarát," odvetí Allen. "A navyše, môže sa hodiť na podobné veci, ako sú tie putá."
"To máš pravdu..."
"Kanda?"
"No?"
"Nabudúce tie putá tak nedoťahuj, dobre?" zašepká Allen a potom zaspí. Je vyčerpaný, a v Kandovej náruči sa dobre spí. Vyžaruje z nej teplo a bezpečie. A Kandova krásna vôňa lotosov ho uspáva... Aj Kandovi sa chce spať... A veruže aj mne...

Hej hej, hneď po dopísaní som išla spať. Bola som polomŕtva. Malo tam toho byť viac, ale ubehol už takmer mesiac, odkedy som s tým prišla po prvý krát, takže som veľa vecí zabudla a veľa musela upraviť, aby z toho vznikol  yaoi... Komentujte prosím.

—————

Back