Yullen: Sin and Punishment

10/07/2012 10:41

Hm, na začiatok niet čo povedať... Len varovania: OOC (Kanda trochu, Allen PORIADNE), násilné a krvavé scénky. Ešte by ste si k tomu možno mali pustiť toto: https://www.youtube.com/watch?v=VcXm5j8ZK9o&feature=related One-shot. Užite si.

Allen sedel na balkóne. Pršalo. Studené kvapky dopadali na zem a trieštili sa. Rovnako ako sa mali trieštiť aj jeho slzy. Lenže on chcel zostať silný. Nechcel ukázať Kandovi, ako ho ten rozchod zdrvil. Už ubehol týždeň, odkedy sa to stalo. Ani nevedel prečo. Jednoducho za ním Kanda prišiel, zúriaci a povedal mu, že končia, že s ním už nechce mať nič do činenia. Na otázku čo sa stalo mu neodpo-vedal. Mal dojem, že za to mohol Lavi. Niečo Yuuovi nakukal, aby sa s ním rozišiel a aby si ho mohol takto zraniteľného získať. Z celého Rádu bol Lavi jediný, ktorý to vedel. Allen a Kanda boli milenci, ale najprv sa udialo pár šialených a nepochopiteľných sledov udalostí, ktoré spolu mali len nepriamu súvislosť, ako súboj o Allena. Allen však Kandu tajne miloval dlhú dobu, takže nakoniec si vybral jeho. Lavi sa s tým asi nemienil vyrovnať, takže nejak zariadil, aby sa rozišli. Aspoň toľko si myslel Allen. Našťastie ho pred Lavim zachránila misia. Problém sa vyskytol, keď zistil, s kým ide. Kanda Yuu. Celé to bolo tak zahmlené, nič si nepamätal poriadne... Misia prebehla v poriadku, nič sa nestalo, získali Innocence a ďalšieho dňa sa mali vrátiť do Rádu. Prečo bol teda taký deprimovaný? O chvílku sa mal vrátiť domov. "Všetko bude v poriadku," upokojoval sám seba. Možno. Kto vie... Zavrel oči a spomenul si, čo sa stalo, keď dorazili. Dostali jedinú voľnu izbu. To by nevadilo... Ale bola tam len manželská posteľ. Allen si sadol na jej okraj a začal sa vyzliekať.
"Moyashi, čo to robíš?" spýtal sa naštvane Kanda.
"Idem spať," odvetil Allen ticho.
"No tak to nie! Choď spať niekam inam, posteľ s tebou zdieľať nebudem!" zvolal Kanda napálene.
"Kam mam ísť?"
"Ja neviem! Hen je kreslo," odvrkol Kanda a mávol rukou ku kreslu v rohu miestnosti.
"Hai..." odvetil Allen skleslo. Nechcel sa dohadovať. Jednoducho ho poslúchol a išiel spať.
Takto to bolo celý čas. Večer sa vyzliekol a schúlil do klbka v kresle.
Túto noc už nechcel, aby to tak bolo. Zostane na balkóne a vyspí sa ďalšieho dňa vo vlaku...
"Oi, Moyashi!" vytrhol ho z myšlienok Kandov hlas, zase nahnevaný.
Allen bol ticho.
"Čo sakra robíš na balkóne v tomto lejaku?!" pokračoval Kanda.
Bez odpovede.
"Nachcípeš a budeš na obtiaž! Nie že by si doteraz nebol..." zabŕdal Kanda. Chcel sa hádať alebo čo?
"Moshimo kimi ni mimi ga attara kono uta wo kikasete agerareru no ni.." zaspieval ticho Allen.
"Huh?"
"Moshimo kimi ni kokoro ga attara kono suki de tsutsunde agerareru no ni..." odspieval Allen ďalšiu časť pesničky.
"Čo je s tebou?" spýtal sa Kanda, naštvanejší než predtým.
Allen k nemu otočil smutné oči, v ktorých sa leskli slzy.
"Ty neodpovieš?" zašepkal.
"Nemám šajn čo chceš. Idem spať!" zahlásil Kanda, otočil sa na opätku a vošiel do izby.
"Nee Kirai ni narunara boku wo koroshite. Kimi ni aisarenai boku nanka iranai. Doko ni mo inai inai inai..." zaspieval ďalšiu časť piesne a po lícach sa mu skotúľali slzy. Pokračoval až do konca. Zdvihol hlavu k oblohe. Mesiac ani hviezdy neboli viditeľné cez mraky. V diaľke bolo vidieť blesk.
"Moshimo kimi ni mimi ga attara kono uta wo kikasete agerareru no ni. Moshimo kimi ni kokoro ga attara kono suki de tsutsunde agerareru no ni," začal spievať Allen znovu. Postavil sa a pozrel do zrkadla, ktoré tam viselo. 'Prečo ma nenávidí? Sú to vlasy? Tá jazva? Ruka? Alebo to všetko dokopy?' pýtal sa sám seba. "
Nee Kirai ni narunara boku wo koroshite. Kimi ni aisarenai boku nanka iranai. Doko ni mo inai inai inai" spieval plačúc. 'Nepotriasam si ruku s prekliatymi... Nechutné... Zmizni mi z očí... Moyashi...' bleskli mu hlavou spomienky. "Moshimo nante dokoni mo nakute kitto youi sarete nankanai. “Doushiyou” + “Koushiyou” + “Soushiyou” = SAMITTO to wa kikoe no ii jibun touta. Demo shouganai no sa kou demo shinai to. Kimi wa boku wo minai" zaspieval, ledva mu bolo rozumieť cez slzy. 'Nenávidím sa. Som prekliaty... Nenávidím sa za to... Už sa na seba nechcem pozerať...' "Nee Kirai ni naru kara boku wo aishite. Kimi ni aisaretai boku wa inai kara doko ni mo inai yo nee itai yo..." zaspieval už maximálne nezrozumiteľne. Blisklo sa. V tej chvíli Allen pravou rukou rozbil zrkadlo. Črepy popadali na zem.V hlave mu prebehli slová refrénu... "Ak ma začneš nenávidieť, prosím, zabi ma..." Pozrel na stré črepy na zemi...

Zahrmelo a Kanda sa na ten rachot prebudil.
"Oi, Moyashi, mal si zavrieť balkón, keď si išiel dnu! Choď ho zavrieť inak si ma nepraj!" zavrčal spod periny. Nedostalo sa mu však odpovedi.
"Moyashi?" spýtal sa trochu ustráchane. Nič. Posadil sa a rozhliadol po miestnosti. Prázdno. Bol tam len on.
'Baka Moyashi! On asi zaspal na tom balkóne!' pomyslel si a vyliezol z postele. 'Hn, odnesiem ho jednoducho do postele, nech tam nenachcípe...'
Vyšiel na balkón. Nič nebolo vidieť. Kanda spravil ešte krok dopredu.
'Au! Sakra, čo to je na tej zemi?!' zanadával v mysli. Blesk odrazu ožiaril oblohu. A taktiež ten strašný obraz.
"Mo... Ya... Shi...?" zašepkal Kanda, keď to uvidel. Allen ležal na zemi, okolo neho črepy zo zrkadla, všade krv a jeho vlasy, ktoré si zrezal na kratučko. V bruchu mal ranu a kúsok od nej bola Allenova ruka bezvládne držiaca črep. Na tvári mal smutný, ale predsa len mierumilovný výraz. Na lícach boli zaschnuté stopy po slzách.
'On... Plakal?' blesklo Kandovi mysľou. Rýchlo vbehol dnu a navliekol na seba plášť. Potom zobral prvú látkovú vec, čo mu prišla pod ruku - zhodou náhod to bola deka – a vybehol naspäť na balkón. Moyashiho do nej opatrne zabalil a vybehol z hotela, hľadajúc nemocnicu. Keď ju konečne našiel, vtrhol dovnútra, takmer vyrazil dvere a bežal na recepciu. Našťastie vnútri neboli žiadni pacienti, takže doktori sa im mohli okamžite venovať. Vydesene Allena prebrali od Kandu a rýchlo ho zobrali na operačnú sálu. Kanda si sadol do čakárne, rozmýšľajúc, čo sa stalo a dohnalo Allena k niečomu takému. Nevidržalo mu to tam tak dlho, zdvihol sa a išiel zavolať Komuiovi, že sa oneskoria.
Po necelých dvoch hodinách, ktoré Kandovi pripadali ako večnosť, za ním prišiel jeden z lekárov.
"Bude v poriadku, priniesli ste ho práve včas. Ešte chvíľku a mohol by zomrieť," povedal.
Kanda si vydýchol.
"Môžete mi prosím vysvetliť, čo sa stalo?" požiadal lekár a pozrel na Kandu.
"Netuším... Spal som, ale prebudil ma hrom, tak som išiel skontrolovať, či je ešte stále na balkóne a našiel som ho tam ležať v takomto stave..."
"Spravil si to sám, to je isté," povedal monotónne doktor.
"A-Čo? On by nič také nikdy nespravil, nemal dôvod, veď-" Zasekol sa. 'Moshimo kimi ni mimi ga attara kono uta wo kikasete agerareru no ni..' zazneli mu slová pesničky v mysli. "Je to moja vina..." zašepkal ohromene. Ako je možné, že mu to došlo až teraz?
"No, to je teraz vedľajšie. Môžete ísť za ním, ak chcete," oznámil doktor.
"Ďakujem veľmi pekne," vydýchol Kanda a vbehol do Allenovej izby. Mŕtvolné ticho, miestnosť osvetľovalo len niekoľko sviečok. Našťastie už pomaly začínalo svitať, takže do miestnosti dopadali prvé slnečné lúče. Na posteli ležal Allen. Bol vyblednutý, z ruky mu viedla infúzia. Kanda naňho nemo zízal. Vyzeral tak malý a bezzbraný. Okolo hlavy mal obväz, asi sa porezal aj tam. Potom si k nemu pritiahol stoličku a posadil sa.
"Moyashi, čo si to spravil?" zašepkal nežne. "Načo to? Ja... Prepáč mi, že som neodpovedal... Prepáč mi, že som sa k tebe správal tak zle. Prepáč mi, že som sa s tebou rozišiel, bola to hlúposť, ľutoval som to už dlhšie... Prepáč mi to všetko, prosím. Odpustíš mi?" šepkal a hladil Allena po tvári. V očiach sa mi zaleskli slzy. "Choval som sa ako hlupák...
Moshimo kimi ni mimi ga attara kono uta wo kikasete agerareru no ni..." zaspieval ticho. Zobral do svojej ruky tú Allenovu. "Moshimo kimi ni kokoro ga attara kono suki de tsutsunde agerareru no ni." Spieval veľmi ticho, aby neprebudil Allena. Prišiel k refrénu. "Nee Kirai ni narunara boku wo koroshite Kimi ni aisarenai boku nanka iranai-" Ďalšie slová sa mu na sekundu zasekli v hrdle. Tak toto je ten dôvod... Toto sa stalo... 'Ak ma začneš nenávidieť, prosím, zabi ma, nie je dôvod, aby som existoval, keď ma nemiluješ...' Nedokázal to už celé uniesť a čakať, kým to spraví Kanda. Rozhodol sa sám. "Naozaj si to spravil kvôli tomu rozchodu? To ti tak chýbam?" spýtal sa. "Miloval si ma? Tak veľmi, že si sa rozhodol zomrieť, keď som ťa opustil? To nie si ty, ktorého tak dobre poznám..." zašepkal a pohladil Allen po čele, aby mu odhrnul ofinu z očí. "Moshimo nante dokoni mo nakute kitto youi sarete na-nkanai. “Doushiyou” + “Koushiyou” + “Soushiyou” = SAMITTO to wa kikoe no ii jibun touta. Demo shouganai no sa kou demo shinai to. Kimi wa boku wo minai...Prepáč mi to, Moyashi..."
Sklonil sa nad Allena a pobozkal ho na čelo. "Preber sa čo najskôr, dobre? Máme čo doháňať." Slabo sa usmial."Zostanem tu. Budem tu, keď sa prebudíš..." zašepkal.

Kanda svoje slovo dodržal. Bol pri Allenovi celé dni, neopustil ho. Staral sa oňho, ani sa nešiel najesť či napiť, spal len minimálne, a to keď sa mu podarilo na pár hodín zaspať na Allenovom lôžku.

"Moyashi... Kedy sa konečne preberieš? Tak zle si na tom predsa nebol... Už by si sa mal prebrať, aj doktori to hovoria. Vstávaj... Zobuď sa... Prosím... Moyashi..."
'Ten hlas... Je mi tak povedomý... Kto to je? Chcem mu odpovedať... Prečo to nejde? Nemôžem sa ani pohnúť, či otvoriť oči... Chcem mu ukázať, že ho počujem! Tak prečo to nejde? Prečo?'
"Nikdy som nemal spraviť to, čo som spravil... Odpusť mi to, Moyashi, prosím... Zobuť sa už prosím..."
'Už si začínam spomínať... Ten hlas, to je... Kanda? Prečo je tu? Prečo znie tak skľúčene? Veď ma nenávidel, tak prečo sa tak stará o to, aby som sa prebral a bol v poriadku? A nemal som... Zomrieť? Čo sa stalo?'
"Moyashi..." vzlykol Kanda ticho.
"...da... Ka...n..da...."
"Moyashi!" zvolal Kanda radostne.
"Čo sa stalo... Kde som..." zašepkal Allen.
"Nerozprávaj... Neprepínaj sa... Keď som ťa našiel dorezaného na balkóne, odniesol som ťa do nemocnice, tam aj teraz sme," odvetil Kanda nežne a pohladil Allena.
"Prečo..." šepol Allen slabo.
"Pretože som, nechcel, aby si zomrel, Moyashi. Stále ťa milujem. Moshimo kimi ni mimi ga attara kono uta wo kikasete agerareru no ni.../Ak by si mal uši, enchal by som ťa vypočuť su pieseň/ "
"Moshimo kimi ni kokoro ga attara kono suki de tsutsunde agerareru no ni /Ak by  si mal srdce, zahrnul by som ťa svojou láskou/" odspieval odpoveď Allen.
"Prečo si si to spravil?" spýtal sa Kanda milo a zotrel Allenovi slzu, ktorá mu stiekla po líci.
"Kirai ni narunara boku wo koroshite. Kimi ni aisarenai boku nanka iranai.../Ak ma začneš nenávidieťprosím, zabi ma, nemám dôvod existovať, keď ma nemiluješ/" zašepkal svoju odpoveď Allen.
"Hlupáčik... Odpočívaj... Musíš sa zotaviť, aby sme sa mohli vrátiť. Musíme dohnať všetko, čo sme zameškali za tie skoro tri týždne..."
"Hmm..." súhlasne zahmkal Allen. "Zostaneš tu?"
"Chcel by si?" spýta sa Kanda.
"Mhm..."
"Tak zostanem..."
Allen zavrel oči a zaspal...
"Oyasumi..."

*omake*

O pár dní už boli obaja naspäť v Ráde.
"Ne, Allen," začal Lavi, keď Allen vyšiel von z izby. "Nešiel by si von?" spýtal sa.
"No, vlastne..." vyjachtal Allen nervózne, no bol prerušený Lavim.
"Pooooooooď, bude sranda!" zvolal a zdrapil Allena za zápästia, behajúc okolo neho, točiac ho, až sa Allenovi zatočila hlava.
"Ruky preč od môjho Moyashiho!" zavrčal Kanda, ktorý sa objavil odnikiať a priložil mugen k Laviho krku.
"Y-Yuu-chan! M-myslel som, že ste sa rozišli!" vyjachtal Lavi.
"Už sme zase spolu," odvetil Allen a oprel si hlavu o Kandovo rameno.
"Aha... Tak poďme von všetci traja!" navrhol Lavi, no návrh bol okamžite zametnutý Kandom.
"My už máme iné plány," povedal a objal jednou rukou Allena okolo pása. Potom obaja odkráčali preč (vlastne Kanda skorej Allena odtiahol preč) a nechali Laviho s nechápavým výrazom v tvári stáť na chodbe.
"Ne, Kanda?" povedal Allen, keď už boli mimo dosluch.
"Hmm?"
"Vieš, ako sa končí tá pesnička?" spýtal sa a pozrel mu do očí.
"To teda netuším, prezraď mi!" zasmial sa Kanda.
"KIMI no mimi nante iranai. KIMI no kokoro datte iranai. KIMI ga sou yatte kurushin deru kao ga miretara ii yo /Tvoje uši sú to, čo je potrebné, Tvoje srdce, myslím, nie je zapotreby, aj keď by bolo fajn vidieť ťa so skľúčeným (
originálne "zmučeným, stýraným" Pozn. autorky) výrazom v tvári/" zapieval Allen potichu.
"To sa ti aj podarilo, Moyashi.
"Allen desu, Bakanda!" okríkol Allen Kandu a potom sa k nemu zase pritúlil. "Aj tak ťa milujem..."

Tento fanfiction som napísala dneska, skoro celý v noci. Bola som pomerne deprimovaná, deň bol depresívny... Dôvody? https://creepypasta.wikia.com/wiki/Axis_Powers_Hetalia:_Episode_23.5 toto ma zničilo, https://www.youtube.com/watch?v=4wSJ7EQMKzA toto dalo ďalšiu podpásovku... A ešte zhody náhod, ktoré ma mentálne ničili. Fanfiction inšpirovaný videom, ktoré som postla. Je to pesnička "Sin and Punishment", v preklade "Hriech a Trest". Celkom to aj sedí, nie? Kanda opustil Allena takmer bezdôvodne a Allen sa zo zúfalstva pokúsil spáchať samovraždu. Kanda ho našťastie zachránil včas. Pôvodne (bola som vážne moc deprimovaná) som to chcela ukončiť tak, že Kanda príde ráno na balkón a nájde Allena mŕtveho. Na Allenovo šťastie som si to však rozmyslela a nechala ho žiť. Aby ste sa nestrácali v texte songu, pridávam preklad: https://polymetrica.wordpress.com/2009/09/08/deco27-tsumi-batsu/  Počas písania poviedky som celý čas počúvala tento song. Prikladám aj Yullen verziu, ktorá sa mi zo všetkých páči zrejme najviac: https://www.youtube.com/watch?v=IcPwqybvxnI Video začína na 31. sekunde. Ospravedlňujem sa, že som nepridala ďalšie kapitoly CSBO, ale som lenivá to prepisovať... Je moc horko, umieram tu. V chladničke by teraz bolo dobre... hah. No mienim pokračovať v písaní podobných one-shotov a pokúsim sa taktiež pridať ďalšie kapitoly CSBO, aby som to konečne uzavrela.

xoxo, lúčim sa!
~Areks-sama

—————

Back