Try it on - Slayers fanfiction - chapter 4

27/01/2012 19:27

Pokračovali sme v ceste, z času na čas sme skántrili pár banditov... Normalka.

A tak to pokračovalo pár dní.

Jedného dňa som sa však cítila divne... Nechcela som tým ostatných zaťažovať, a tak sme išli ďalej, aj keď mi bolo hrozne zle.

Cestou sme narazili na ďalších banditov.

Lina sa o nich postarala, ako obyčajne...

No vtedy sa stalo niečo divné.

Keď Lina zaútočila na posledného banditu a hodila po ňom fireball, zvreskla som od bolesti a padla na zem.

Ako Lina útočila, ja som cítlia stále väčšiu a väčšiu bolesť. Amelia si ku mne kľakla a chytila ma za rameno.

,,Čo sa deje?" pýtala sa celá zdesená.

Ledva som vládala odpovedať. V bolestiach som ledva rozprávala.

,,Pre-prenoc mysle..." vyjachtala som zo seba a šklba sa v bolestiach.

,,Čože?"

,,Prenos... Prenos mysle. Nemôžem... Nemôžem to ovládať... Ten bandita..." dostala som zo seba, ale potom som znovu vykríkla, lebo bolesť sa stále stupňovala. No Amelia hneď pochopila, koľko odbilo.

,,Lina, PRESTAŇ!" zvreskla v poslednej chvíli.

Tá toho banditu išla prave doraziť.

,,Hm, čo sa deje?" nechápala Lina.

,,Keď tomu banditovi ubližuješ, Liossa  trpí..." povedala tichým hláskom a pozrela sa na mňa. Lapala som po dychu.

Lina rýchlo zviazala banditov a bežala ku mne, kde už sedela Amelia.

,,Naozaj nepotrebuješ vyliečiť?" pýtala sa ma už asi miliónty krát.

,,Nie, je mi fajn! A navyśe, som mazoku. Ak by si na mňa skúsila to svoje Shioroi Majutsu, bola by som radśej, keby Lina toho banditu dorazila. Bez urážky."

,,Key, a teraz nám povedz, čo sa to vlastne stalo," vyzvala ma Lina.

,,Ugh, fajn. Prenos mysle je moja špeciálna schopnosť. Narodila som sa s tým, ale úplne som na to zabudla, keď som bola v krajine ľudí. Objavila som ju len náhodou, keď som pozerala No.6 a hlavného hrdinu bolel krk, začal bolieť aj mňa... Keď ju dlho nepoužijem, aktivuje sa sama, a ja potom cítim to, čo osoba, na ktorú som to použila."

,,Takže keď som hodila po tom týpkovi fireball..."

,,...cítila som rovnakú bolesť ako on, áno."

,,To je strašné!" ozvala sa zdesená Amelia.

,,Ani nie... Keď má niekto zmrzlinu, cítim tú istú chuť ako on.

Ale má to aj svoje nevýhody. Keď niekoho bodnú, a ja som v jeho tele, začnem tiež krvácať. A je pravdepodobné, že ak budem v tele niekoho, koho zabijú, zomriem aj ja..."

,,To je desivé..."

,,Ále, zvykneš si!" zasmiala som sa. Naozaj to  bolo hrozné, ale mohla to byť aj zábava.

,,Musím sa to naučiť ovládať, inak sa to vymkne kontrole..." uvažovala som nahlas, postavila sa, oprášila a nadhodila som: ,,Tak ideme ďalej, nie?"

* * *

Kráčali sme ďalej po ceste a veselo sa rozprávali, skoro akoby sa nedávny incident nikdy nestal. Ja som sa bavila s Ameliou. Nikdy by mi nenapadlo, že so tak dobre budem rozumieť práves ŇOU.

Odrazu nás pri rozhovore prerušila Lina.

,,Kam vlastne ideme?" spýtala sa zvedavo.

,,Oh, do nášho letného sídla. je to veľmi pekné miesto, teda aspoň ,me sa tam páči," odpovedala som s úsmevom a pokračovala. ,,Ako malá som tam chodila celkom často. Možno tam stretneme mamu. Ak nie, je tam pekne, takže si budeme môcť trochu oddýchnuť..."

,,No super! Ty máš letné sídlo, Amelia je princezná, Xellosova mama má vlastný ostrov..."

,,Vynechala si, že Gourry mal Gorun Nova (Sword of Light) a Pokotu, ktorý je Taforasijským princom. Oh, a ešte Martina! A vynechala som Nagu..." povedala som len tak mimochodom.

,,Odkiaľ to všetko vieš?"

,,No, ovedzme, že je to moje malé tajomstvo," usmiala som sa tajomne, vykročila som a nechala ich zasebou s WTF faces.

* * *

,,Fuj, konećne posteľ!" vzdychla Lina, keď som ju zaviedla do jej izby.

,,Ale veď včera sme spali v hostinci!" namietala som.

,,Hej, ale kus látky vypchatý slamou NIE JE posteľ!"
No čo už s ňou!

S Ameliou sme potom išla prehľadať sídlo, no mamu sme nenašli.

,,Tak asi bude niekde inde..." povzdychla som si a padla unavená na gauč.

,,Nemáte ešte nejaké sídla?Kam tvoja mama rada chodí?" pýtala sa Amiela. Asi chcela pomôcť. Ešte stále jej nedošlo, že mne je jedno, či mamu nájdem alebo nie? A že ju hľadám len aby vedela, že ešte žijem?

Myšlienkami som bola už dávno inde. Zrazu som mimovoľne vstala a začala hrať na klavír.

Z vírenia ma však vytrhla Amelia.

,,Hum?"

,,Oh prepáč... Len som chcela povedať, že krásne hráš..." ozvala sa nervízne Ame.

,,Ď-ďakujem..." Začervenala som sa. Popravde, väčšine ľudí bola moja hudba ukradnutá. Toto bolo po prvý krát za niekoľko rokov, čo mi ju niekto pochválil.

Pozrela som na hodiny. Bola skoro polnoc. Zrazu som si uvedomila, ako strašne som unavená.

Zaželala som Amelii dobrú noc a išila do svojej izby.

Ráno som sa zobudila o piatej.

Celú noc som sa prehadzovala a nevedela zaspať. Bola som teda vdačná, že som mohla zobrať deku a čaj (sme "čajíčková rodina") a ísť si čítať do knižnice...

Hľadala som niečo o mojej zvláštnej schopnosti. teraz som ľutovala, že som nedoćítala Naruta a nevidela Code Geass!

No čo, nič sa nedá robiť, a máme tu plno kníh. A času tiež dosť, tak som začala hľadať a zaborila sa do prvej knihy, ktorú som našla...

Bola som tak strašne zabratá do čítania, že som úplne zabudla na raňajky a obed.

O tretej priśiel Xellos aj s táckou a podal mi ju so slovami: ,,Poriadne si nás vydesila! Už sme mysleli, že si ušla!"

,,Okey, sorry, nechaj ma tak, čítam..." zamrmlala som, ani som neodtrhla oči od textu.

,,Čo to čítaš?"

,,Northen Lights, Philip Phullman..."odvetila som len tak mimochodom, možno aby reč nestála, ani sama neviem...

,,To je dobrá kniha. Kde už si?"

,,Lyra a Pantalaimon práve kradnú Iorekovo brnenie..."

,,Ou, to je dobré."

,,Okey, čo si ešte chcel?"

,,Doniesol som ti obed..."

,,Diky, fajn, ešte niečo?" Neznášam, keď ma niekto ruší pri čítaní, kreslení, písaní a všeobecne...

,,Oh, počul som o tom včerajšku. Prišiel som hľadať nejaké informácie o tom prenose mysle..."

,,Fajn, tu máš, ćítaj.." povedala som sucho, mykla prstom a na Xellosa sa zosypali knihy z jednej police. Všetky.

Keď sa konečne vyhrabal, pozrel na mňa výrazom ,Čo to malo byť?!', ale skorej ako otvoril =usta, povedala som mu nie+co v ymzsle ,,Na, tu m=a+s Naruto mangz, pobav sa, tam o tom niečo je, tu je aj sprievodca jutsu a už kušuj a čítaj."

Ja osobne som vyletela hore a našla si niečo poriadne, ale bratranćek nech sa baví.

* * *

Bolo už dobrých 7 hodín, keď prišla Amelia a oznámila nám, že većera je pripravená.

Po nej sme sa VŠETCI (aj Gourry) vydali do knižnicea hľadali spolu. Okrem Gourryho, tomu som dala do ruky Naruta ako predtým Xellymu a všetci sme sa zahĺbili do do textov kníh, až kým nás Gourry nevyrušil výkrikom: ,,TÁTO BABA VIE PRENÁŠAŤ MYSEĽ AKO LIOSS!"

Boli sme ohromení. Gourry niečo našiel v tých starých mangách z devedesiateho deviateho! A ja som bola prekvapená, že tu tú mangu vôbec mají...

Zapisovali sme VŠETKO čo sme naśli.

A potom nastala tá zábavná časť - učenie sa.

27th Jan: Hello, friends! I'm here, and this is 4th chapter of my Slayers fanfiction Try it on!

Well, today I'm too much lazy to submit full version, so this ISN'T full! I'll submit it later...

So, here are some importanti things: Shioroi Majutsu is one of names of White magic. No.6 is one awesome anime, I saw last episode about 2 weeks ago. Now, I'm here in my cosplay of Lina Inverse, and I'm chatting with my friend...

So, if you have any questions, comment or send me a mail on my mail adress: dragonandvampire@gmail.com

Please, as subject of mail add To: Vampire and after that write, what you want, I don't care what is it. I said it, because this mail is mine and my friend's. She is Dragon, I'm Vampire, thats why I wrote it.

Thanks!

3rd feb: Finally done. I'm sorry for late updating, but here it is! 5th chapter I WON'T write, because it's really long... And I was on party, my head will explode...

Important things: I like Naruto, so don't take offence at this... She was just shocked, that's all! ^^ Northen Lights is really awesome book, I read it short time ago, I never saw Code Geass, I just know about it, because my friend saw it and she hates it...

In last chapter there'll say why there is so much from our world...

Okey, that's all.

Bye next week!

—————

Back